25 septembrie 2007

Utopium, dublu medaliat cu argint

Azi mi-a venit în mail comentariul lăsat de Mihai Cristian de la Utopium, ştiţi cea mai creativă agenţie din afara capitalei, ca reacţie la articolul meu puternic ironic la adresa lor (recitindu-l acum cred că prea ironic).

Imi amintesc postul despre Utopium pe care l-am vazut in vara. Pentru noi a fost magulitor articolul si toti ne doream sa punem un post. Se pare ca un anonim tot s-a furisat si a pus unul...cinste lui!
De ce nu aţi pus? Mesajul continuă:
Creativitatea Utopium a luat vineri seara doua trofee de argint la Festivalul International Golden Hammer. Aceste trofee au adus in primul rand un punctaj bun pentru Romania si apoi o satisfactie enorma pentru noi.
Bravo fraţilor, uite de asta sunt eu mândru că sunt orădean.
In ceea ce priveste portile deschise de la Utopium... chiar daca placuta cu Atentie Caine Rau descurajeaza le tinem deschise. Mai mult blogul nostru http://utopium-advertising.blogspot.com asta se doreste, Utopium Porti Deschise.
Până una alta, intrând pe blogul lor aflăm:
PS: Chiar dacă blogul are rol de porţi deschise, când luaţi aurul vreau să ciocnesc o cupă de şampanie cu voi :P

2 comentarii:

Cristian Ungur spunea...

Pana una alta, te invit la o cupa de cafea, sa sarbatorim argintul.

cristi

Cristian Ungur spunea...

Si uite cum a ramas invitatia mea in aer... Si sa nu ma oftic?