20 septembrie 2007

Trust multinaţional fără designer de logo!!

Fraţilor azi am descoperit cel mai naşpa şi neverosimil logo de site! Voi reuşiţi să citiţi ce scrie acolo? Că eu nu... Şi ce e cu fontul ăsta, cu conturul acela roşu ca pe afişele de A4 de acum zece ani când se făcea reclamă la super chef la discoteca lui peşte?? Pe bune, un copil de 12 ani poa' să facă un "logo" mult mai bun ca ăsta.

Şi mai grav este că e vorba de un site al unui trust de presă multinaţional... care ar trebui să aibă un specialist în domeniu, nu? Ţin minte că pe vremea când lucram şi eu acolo, înainte de lansarea www.romvideo.ro, logoul a trebuit să fie aprobat de toţi şefii şi neşefii de atunci... e drept că nici ăla nu e cel mai reuşit dar totuşi e mult mai ok decât acesta.... grrr!

Update. Un prieten a catalogat siteul cu următoarele epitete: jegos şi obositor, WC gratuit

Un comentariu:

Catalin David spunea...

Nice blogg!
Sper sa nu fie cu suparare, insa "chici" se scrie asa: Kitsch. Intr-adevar logo-ul e de toata jena si descrierea ta e geniala. Tine-o tot asa! Bihoreanu' traieste! :D