20 iulie 2007

Fumatul, sperma şi canicula

Sunt fumător şi mi se întâmplă des să fumez... şi la fel de des mi se întâmplă să cumpăr ţigări cu acele inscripţii de atenţionare pe care ni le-a băgat pe gât Consiliul Europei. Mesajele sunt dintre cele mai variate, ciudate şi uneori chiar hilare:

  • Fumatul poate cauza impotenţă - când primesc astfel de pachet cer altul
  • Fumatul în timpul sarcinii dăunează copilului dumneavoastră - ăsta mi-e cel mai drag
  • Fumatul dăunează grav sănătăţii celor din jur - adică cei din jurul meu ar face bine să nu mai fumeze "second-hand" de la mine că pot muri dracului
  • Fumatul poate dăuna calităţii spermei şi scade fertilitatea - de parcă îmi arde să fac prunci la 26 de ani...
Ei bine, dragilor, la căldura care ne to(ro)peşte afără de câteva zile mesajele stimabililor membri ai CE ce rost are?

Merg pe stradă, soarele mă bate-n ceafă, transpir ca un porc fără să fac efort fizic şi apoi mă prăbuşesc leşinat... şi nu după vreo blondă bună... ci de deshidratare, insolaţie etc. În cazuri mai grave mor, decedez iar ambulanţa vine să mă ducă cu picioarele în faţă la doctorul Rulikovski. Vă-ntreb eu atunci pericolul tigărilor pseudoteroriste este real?

Mi-aş da pielea de pe mine de căldură dar nu pot. În aceste condiţii libidoului meu nu-i arde de o partidă de sex nebun cu o blondă voluptoasă la a cărei priviri să mă topesc. Pur şi simplu nu mai ai ce să topeşti că soarele e curvă mare în aceste zile.

Dragii mei, nu fumatul cauzează impotenţă ci arşiţa de 40 grade Celsius... la temperatura asta e cel puţin de bun simţ ca calitatea spermei să scadă. Şi nu e de la ţigară, soto!

Na, mă duc să fumez că acum nu scrie pe pachet decât că "Fumatul poate să ucidă". M-am liniştit, nu e impotenţă. Diseară o să pot fute în ciuda calităţii inferioare a spermei...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dacă vei continua să fumezi, oricât vrei să bagi capul în nisip ca struţul, o să mai poţi fute doar o vreme, după care ţi se va înmuia ciomagul, şi o să mai poţi trage doar băşini şi câte o labă triiiistăăăăăă....