08 decembrie 2007

În viaţă trebuie să iei decizii grele

După masa asta trebuia să ajung în două locuri foarte importante, la stilist şi la dans. Deja la primul am ajuns cu întârziere iar la al doilea deloc, că stilistul a avut mulţi clienţi şi a trebuit să aştept... eu fiindu-i prieten nu m-a luat la rând pentru că mă face "la negru", aşa doar pentru moaca mea de amic.

După ce mi-a tras o freză "turbo light" conform spuselor lui, a trebuit să-i onorez invitaţia la un suc şi să las baltă cursul de dans de astăzi. Între timp am dat un sms partenerei de dans, că nu mai ajung.

Prietenul meu stilistul apoi a fost super drăguţ şi m-a adus acasă cu maşina. Nici bine nu am coborât că a şi sunat telefonul. Era Dana, partenera mea de dans. Puţin iritată c-o lăsai baltă începe să mă toace... mai mult pentru că nu era bine dispusă şi nu din cauza neprezentării mele la curs. Între timp intru în casă şi încerc s-o liniştesc... reuşesc doar parţial, deoarece ar fi vrut să-mi vadă noua mea freză trendy, în seara asta...

Viaţa e greu, mereu trebuie să iei decizii grele! Eu am ales o tunsoare gratuită... :)

Niciun comentariu: