01 noiembrie 2007

Sexul aduce trafic rimelat... pentru unii

Dacă tot fac reclamă la blogul lui Rimel în dreapta paginii, hai că o să se bucure de o postare pe tema asta :)

Am băgat azi nasul pe blogul tabloid şi am văzut că nebunia cu presupusa casetă cu Monica şi Irinel Columbeanu făcând sex oral într-un restaurant chinezesc, i-a crescut traficul simţitor... pentru un blog existent de o lună şi un pic şi care încă se zbate în fundul mucegăit al tomberoanelor traficului online. Cel puţin aşa scrie acolo:

Asta numesc eu audienţă mare! Din toată nebunia asta şi umilul Rimel Club a prins o felie, traficul crescând de 4 ori, de la 70 de vizitatori zilnici la 280 vizitatori zilnici! Motivul creşterii spectaculoase a Rimel a fost traficul venit din motoarele de căutare, respectiv de pe Google, unde am ocupat poziţia trei pentru cuvintele: caseta sex monica columbeanu!
Fiind un cunoscător al internetului românesc nu mă surprinde setea fără margini a internauţilor mediocrii, pentru care o ştire cu Virinel este mană cerească... dar totuşi, cred că e prea mult! Rimel mă va contrazice, sunt convins :)
Să curgă şampania... hehehe
Şi eu vreau din şampania aia!

Niciun comentariu: