25 iunie 2007

Web 2.0 in varianta mioritica

Gasesc o insemnare interesanta despre ce inseamna web2.0 pentru romani in speta din punctul de vedere al publicatiilor tiparite. Autorul acestei insemnari spune:

[... ]Sa luam, de exemplu, infotainment-ul, stirile “mai subtiri” care nu ataca profunzimea unor evenimente ci ofera o lectura facila a unor descrieri de evenimente sau actiuni ale unor vedete. Sa luam “features”-urile.

Vom observa ca peste 50 la suta din comentarii se refera la originile autorului, la inteligenta acestuia, la “bine ca esti tu destept” si “vezi ca esti un dobitoc” sau “te-ai ajuns si tu ziarist”. [...]

Ei bine ca fost redactor-sef iar mai apoi ca application manager (inca nu mi-au scos moaca de pe site) al portalurilor de stiri Inform Media pot sa spun ca are dreptate asa este. De cele mai multe ori comentariile din subsolul articolelor nu au legatura directa cu esenta informatiei ci cu aspecte colaterale: priceperea autorului, redactarea textului & greseli, injuraturile adresate de opinatori intre ei etc.

Niciun comentariu: