28 iunie 2007

Banii tinerilor se duc pe impresii

Tinerii români cheltuiesc cei mai mulţi bani pe distracţie şi ieşirile în oraş cu prietenii, în timp ce locul doi este ocupat de cheltuielile cu îmbrăcămintea şi cu îngrijirea personală, iar trei, de cheltuielile cu telefoanele mobile sau cu diverse gadgeturi.

Acesta este rezultatul unui sondaj realizat de Leo Burnett & D&D Research, pe care l-am citit în . evz.ro. Va miră?

Pe mine absolut deloc, ba mai mult a fost o vorbă prin '90 că are Mertzan dar n-are ce mânca... Ce mai impresiile pe care trebuie sa le creeze românul în faţa celuilalt fie vecin, coleg, prieten, iubit(ă) au fost mereu importante pentru românaşii noştrii...

Vanitatea pune stăpânire pe România cel puţin pe cea de la oraş că acolo bântuie rezultatele acestui studiu. Pentru a te convinge nu trebuie decât să ieşi seara pe terasele din centrul oraşului şi să te uiţi în jur. Şi te vei simţi de parcă ai fi coborât direct de pe ecranul Fashion TV: fete bronzate cu fustiţe că mai scurte nu se poate, ieşite în oraş cu fetele visând să devină fotomodele, gashka de băieţi unu şi unu, toţi epilaţi, umblaţi la sală, cu bronz de solar şi impresii de Casanova în cap.

Şi pentru că ţoalele trendy şi coafurile pe măsură să fie vizibile, tinerii preferă ieşirile în oraş pentru a-şi etala ultima curea cu pietricele (kitsch) cumpărată la un boutique. Se pun la masă şi vezi doamne nu comandă Cola ca nu e trendy ci ori nectar, ori cafea neagră cu lapte, ori cocteiluri Black Russian, Cuba Librea, Long Island etc să aibă o clipă de glorie... Ce bine mă ştiu şi eu la cocteiluri :))

La dimineaţa cu o faţă amară sunt nevoiţi să se-ntoarcă la jegul vieţii cotidiene: iau tramvaiul spre servici ca bani de taxi nu mai au, cumperă un corn cu ciocolată că de-un gyros nu le-a mai rămas etc. Şi fac toate astea cu un singur gând: "Diseară ies cu prietenii în oraş, abia aştept să-mi pun ochelarii de soare pe care azi i-am luat!" Seara ochelari? Probabil să nu-i recunoască paparazzi...


Niciun comentariu: